Halloweenfest och shopping!

Kungen hämtade mig i lördags så vi skulle hinna ses en sväng innan jag åkte till Carro. Vi tog en lillsväng på Ikano, köpte en outfit till kvällen och tog en burgare på Donken, mer än så hann vi inte. Kl 15 mötte jag upp Carro och vi åkte mot Åtvid. Jag var väl egentligen inte jättepepp på fest men när vi lite senare började sminka iordning oss blev humöret lite bättre :)

Ärligt talat blev jag lite rädd för mig själv när jag tittade mig i spegeln, men det är ju bara tur att jag inte ser ut sådär varje dag! ;) Eftersom jag hade en massa kladd i ansiktet blev det en kväll utan glasögon, men det funkade rätt bra ändå. Inte behöver man väl se något när man dansar?! :P










Vi blev inte mer än 5 pers sammanlagt men vi hade riktigt roligt ändå, när spriten väl började verka i kroppen :P
Tyvärr snapsade jag en del vilket jag aldrig ska göra igen. Fy! 20.15 började jag dricka vatten, mer än så behöver jag knappast säga.. haha.
Carro och jag dansade en massa och boysen satt mest still även om vi lyckades få upp dem på dansgolvet några gånger! Jag sminkade av mig redan innan 21 och de andra gjorde detsamma lite senare. Kvällen avslutades vid 01 och då hade vi hunnit prata om en himla massa. Porrpung, håriga arslen och en massa annat roligt :P Jag älskar att prata om allt möjligt så jag trivdes rätt bra. Sen var det riktigt kul att boysen blev lite impade av mig, hihi! Visst är jag lite blyg men ibland förvånar jag till och med mig själv ;P

Självklart pratade jag och Kungen flera gånger under kvällen och jag saknade honom massor. Vi sa både det ena och det andra, några riktigt allvarliga ord utbyttes faktiskt. Sådana ord som nog borde väntat, men vi som gjort allt annat in a hurry kunde ju lika gärna säga det där med. Nu är det gjort i alla fall och man kan väl säga att vi tagit vårt förhållande ett steg längre..

Somnade som en stock på natten efter gulliga sms från babe och sov riktigt gott fram till 8.30 då det var dags att gå upp. Vi käkade frukost på ett fik i Åtvid och det var riktigt gott med en ostfralla! Carro började ju jobba kl 12 och i och med det fick jag även skjuts till stan. Mötte upp Kungen utanför Sagoland och sen begav det sig till Maxi för att äta ytterligare en ostfralla. Han hade ju inte ätit frukost så han var jättehungrig.
Efter Maxi knallade vi runt på Tornbyområdet i nästan 6 timmar. Jag letade jacka och skor och vi kikade även på lite annat. På Skopunkten träffade vi även Benny och Lollo så vi pratade bort några minuter. Längesen vi sågs nu så det var kul att ses igen!

Jag köpte faktiskt 2 par skor men inte alls några vinterskor som jag egentligen var ute efter. Får hoppas jag hittar några snygga (och billiga) en annan gång ;) Hittade även en jacka som jag blev riktigt nöjd med! Var lite inne på en annan först men efter en sväng till inne på Vero Moda hittade jag den jag väl köpte. Tur att jag kikade lite extra, annars hade jag kommit hem med den andra jackan som jag inte alls var 100% nöjd med.
Inte heller det någon direkt vinterjacka för mig men jag måste ju ha något nu. Går ju inte att ha vårjacka så länge till när man är så frusen som jag är ;)





Kungen har ju faktiskt lovat mig att vi ska åka till Ullared snart så jag hoppas jag hittar en snygg vinterjacka där! Längtar faktiskt som en tok, jag älskar Ge-Kås! :D Blir att köpa julklappar och sen lite annat smått och gott.. Åh, vad det ska bli kul! :)



Idag är Enya hemma från dagis. Jerry hade henne till idag och hon kom hem vid kl 11. Hon har lite feber så det blir att vara hemma från dagis imorgon också. Typiskt bara att jag måste in till AF imorgon och Jerry kan inte ta henne. Får hoppas på att pappa har tid, annars måste jag ta med henne, vilket innebär att jag måste åka BUSS. Fy, jag hatar det!
Men jag ska höra mig för lite, jag hopppas jag kan fixa barnvakt och skjuts. Vore ju toppen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hade skitkul på festen...synd bara att vi inte festade mera.....och så snygga vi e!!!!! läckert....kram på dig....

2008-11-03 @ 14:13:35
Postat av: Lollo

Haha, vad snygga ni var!! :P Riktigt ruggiga!! :P O den där halloweentårtan ser inte fel ut du!! ;) Ser att du hittade den andra skon sen oxå! Kul! Jackan var jättefin jU!! :) Kram kram

2008-11-03 @ 14:28:28
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Annika

Läcker du var i din outfit:P Hihihi

2008-11-03 @ 14:30:35
Postat av: Kungen

Jasså Ullared det har jag inget minne av att jag har lovat = ), nevars klart vi ska dit ska bara hämta ut min riddarrustning från Kemtvätten först så man slipper sönder körda hälsenor Puss

2008-11-03 @ 17:08:44
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.se
Postat av: Lena

Ja passa på att få skjuts till Ullared så tidigt som möjligt, innan han vågar säga ifrån ;)

Kul med Halloweenfest!

2008-11-03 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0