"Tur att ni inte blev påkomna i alla fall"

Imorse blev vi väckta av Lollo som ringde på dörren kl 9. Vi hade bestämt att ses hos mig vid den tiden för att sedan gå till Droppen, men vi var inte direkt klara när hon kom :P
Både Kungen och jag fick panik när vi insåg att det faktiskt ringde på dörren och det blev att snabbt klä på sig och öppna! Turligt nog var det att Lollo kom när hon gjorde för annars hade Kungen kommit för sent till jobbet eftersom han började kl 9.30, men han kom dit ordentligt och vi kom iväg till Droppen en stund efteråt.

Alltid trevligt att gå till Droppen tycker jag, mest för Enyas skull förstås. Jag tvekade lite om jag faktiskt skulle gå dit eftersom hon varit hemma från dagis i två dagar men hon lekte på bra så det blir att gå till dagis imorgon. Feber har hon ingen och lite snor dör ju ingen av ;)

Enya styrde sig mest själv idag men lekte även en del med Felicia. Under tiden jag fikade (frukosten) degade hon med Susanne :) Synd att förmiddagen går så fort på onsdagar, men så är det väl när man har trevligt ;) Extra trevligt idag eftersom Lollo var med! Nu har vi sagt att vi ska försöka gå varje onsdag, så både vi och barnen kan ses lite oftare. Kul!







Ikväll blir det träning igen, var två veckor sen nu. Ser fram emot att svettas!

Kommentarer
Postat av: Kungen

Jaa hade ju vart jobbigt om hon kom på oss att städa i underkläder ; )Puss

2008-11-05 @ 17:32:25
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.se
Postat av: Lollo

Ja tur i o turen man kom i tid ;) Ne nu ska man se till så de blir av att man kommer med ut dit oxå =) mycket trevligt var de =) Flisan stupade tidigt i sängen mycket trött förstår inte varför ;) hihi Tack för en underbar dag från oss kram

2008-11-05 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0