Sunday

Idag mår jag bättre, men ändå finns det något där i bakhuvudet som ligger och gnager. Vet inte riktigt vad det är men jag hoppas verkligen det försvinner snart!

Dagen har spenderats åt städning och det har faktiskt varit rätt kul. Se på den! :) Känns skönt att lägenheten är nydammad och dammsugen, och luktar lite fräschare! Det är faktiskt mycket skönare att ha planer för en dag än att bara vara hemma och slappa tycker jag. Tiden går ju så mycket fortare :)

Sen har jag ju längtat efter min skrutt som en tok och äntligen kom hon hem ikväll igen. Känns bra att hon inte blir ledsen vid lämningen längre, utan nu vinkar hon glatt hejdå!
Ikväll fick hon däremot ge pappa hans farsdag-present innan han åkte. Ett kort på Enya i ram fick duga, det är ju tanken som räknas ;) Men han blev glad i alla fall, tur var väl det!

Kvällen spenderades framför tv:n, först kollade vi på "Bompa" och sen på "Tabbi" som Enya säger. Teletubbies alltså, hon älskar dem och ska helst kolla 4 gånger om dagen ;) Efter tv:n blev det bad och sen i säng. Därefter satte jag upp en tavla i sovrummet, bäddade rent i min säng och kollade på Ensam mamma söker.

Nu sitter jag här och messar med min babe :) Pratades vid både förut och inatt i tele och jag måste säga att det känns bra att veta att jag träffar honom imorgon igen. Saknaden är enorm, helt ärligt trodde jag inte att jag skulle känna såhär.. Men det är en helt okej känsla, att sakna alltså. Man behöver nog vara ifrån någon för att inse hur mycket den betyder :) Håller ni inte med?


Nehej..  Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga om dagen, men innan jag slutar kan jag ju passa på att säga hej till alla pappor där ute! Det är ju ER dag idag! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jo, absolut, man måste vara ifrån varnadra, nyttigt o sakna varandra!!

2008-11-10 @ 10:08:03
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0