Friday night

Fasen, idag mår jag sämre men det är inget som hindrar mig från dagens händelse(r). Enya har precis åkt med pappa och jag skulle behöva sova ett par timmar till för att orka med, men tyvärr hinner jag inte det. Lite som ska göras!
Skulle behöva städa men det hoppar jag över den här helgen, vilken slarver jag är va? :)

Jag ska i alla fall hinna packa, göra mig iordning, äta mat, och sen förhoppningsvis åka en sväng till stan innan jag kl 15 ska möta Carro på jobbet. Blir lite stressigt känner jag eftersom jag inte gjort ett skvatt mer än ätit frukost. Men men, det ska nog bli bra! Vet ju inte ens hur bussarna går...


Igår var som vanligt en himla trevlig kväll! Babe kom hit, vi åt mat och vet ni? Jag fick blommor :D
Det hade han verkligen inte behövt men oj vad fina de var! Kan inte göra annat än le när jag tänker på hur underbar han är :) Sen att han är världens bästa med Enya gör ju inte saken sämre direkt ;)



Vi hade faktiskt handlat chips och jordnötsringar men jag var duktig och inte åt något sånt alls. Lite stolt! Däremot smaskade jag i mig en massa morötter med dipp så jag fick ont i magen, haha. Rätt åt mig :D Idol blev faktiskt rätt bra och shit vad vi skrattade till Lars framträdande! Han är ju för skön, även om det kanske inte är jättebra att spexa i ett sådant program.. men men :) Efter Idol tittade vi på en film och några timmar senare åkte Kungen hem för att låta mig sova.

Gick inte direkt som planerat! Precis när jag lagt mig strax efter kl 2 så fick jag mess från Macke som undrade om han och Ankan kunde komma förbi en sväng. Jag är aldrig omöjlig när det gäller mina vänner så självklart klädde jag på mig och mötte upp dem i trappuppgången. (Ja, jag bjöd in dem men eftersom Enya sov ville vi inte väsnas för mycket så vi stannade där ute). Ankan stannade en liten stund men Marcus och jag pratade säkert bort en timma eller mer. Känns bra att finnas där för någon även om man egentligen inte är till någon större hjälp. Men behöver man prata så är det klart jag ställer upp, det gäller för alla jag känner! Hoppas i alla fall du mår bättre idag vännen, du är värd det allra bästa - det vet du!

När jag kom in igen ringde jag babe för att säga godnatt och jag tittade på klockan sista gången kl 4.19. Tror jag somnade innan huvudet landade på kudden! Kändes dock inte som jag hann sova många sekunder innan Enya vaknade och var jätteledsen, men 2 timmars sömn hade jag ändå fått. Jeej!
Tog med henne in i min säng och där knölade hon ytterligare någon timma, för att sen somna och vakna kl 8. Jahapp, bara att kliva upp! Är halvt död just nu som ni kanske förstår, men jag har ju bara mig själv att skylla. Men hey, som jag brukar säga - sova kan jag göra när jag blir gammal ;) För vännerna, kärleken och familjen gör man vad som helst, då är sömn inget viktigt alls..



Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Gud vilka fina blommor, han är en liten raring. Du är värd detta gumman. Jag tror att det är vit alstromeria, men är inte helt säker. Hoppas att du hann med allt, och att du hade kul hos Carro. Kram mamma.

2008-11-01 @ 18:35:33
Postat av: Lollo

Åå, vad söt han är o kommer med blommor!! :D Det är pluspoäng!! ;) Hehe!! Kram kram

2008-11-02 @ 09:43:38
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lena

Jättefint gjort! Så glad man blir eller hur? =) Synd att det inte kommer så mycket blommor efter några år... ;)

2008-11-03 @ 10:09:29
Postat av: Kungen

Det är ju efter ett par år som det ska komma mera blommor, det lovar jag allafall = ) Puss

2008-11-03 @ 12:18:34
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0