Min älskling har ett hjärta av guld

Inte uppdaterat på ett tag men jag mår som sagt bättre nu sen babe kom hem från Skottland. Lite töntigt kanske att må dåligt över en sådan sak, men jag tror att just det var droppen som fick bägaren att rinna över.
Med andra ord finns det en massa annat jag mår skit över, egentligen, men som jag inte tänker på. Jag vet inte anledningen till varför jag mår som jag gör, vet bara att jag måste ta tag i det snart. För min skull mest, men även för Enyas och för andras. Måste bara samla lite kraft..


Som jag skrev ovan känns det så himla bra att Kungen är hemma igen. Vi sågs samma kväll han kom hem och det var såå mysigt. Känns som att jag aldrig vill släppa honom igen, och jag vet att han känner samma sak. Inte nog med mysandet på kvällen, vi tittade även på lite bilder han tagit på resan och så gav han mig denna present.



Visst är den jättefin?! Jag älskade den med en gång och det kändes som att det var något jag skulle välja om jag valt själv. Sen att han lyckades ta rätt storlek också, kunde ju inte bli bättre!  :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åå, vilken fin ring!! Jättefin! :) Så söt han är! :) Kram kram

2008-11-12 @ 13:20:22
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Kungen

Klart att jag e det, nästa ring blir dock ännu feeeinare = ). Eller hur Darling Puss

2008-11-13 @ 19:53:30
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0