Klagan

Tänkte bara varna för att det här kommer bli ett inlägg med en massa klagan. Så ni vet!

Inatt sov jag riktigt dåligt. Inte nog med att jag vaknade av sms från babe två eller tre gånger så vaknade jag av att det var så jäkla varmt! Sov ju med dörren stängd vilket jag aldrig gör annars. Och var det inte pga värmen så var jag törstig, men jag orkade aldrig gå upp och dricka.
Kl 7.40 ungefär vaknade jag sista gången och då var Carro redan uppe så jag klev upp då med. Vi åt frukost, pratade sex och vid 9.30 åkte hon till jobbet.

Då var det egentligen tänkt att jag skulle städa, men vem fan orkar det när man är totaldepp? Inte jag i alla fall!
Slutade med att jag satt och åt oboypulver blandat med liiiiite liiiiite mjölk, ni vet så det blir som en smet? Inte?
Nehe, men gott är det, och jäkligt onyttigt! Åt säkert ett halvt glas samtidigt som jag skickade tråkiga sms till babe. Varför han blev drabbad vet jag inte, men det grundar sig nog lite i mitt taskiga självförtroende. Och ja, det är jobbigt när han är i ett annat land och roar sig, men även om jag tycker så förtjänade han inte mina sms. Åtminstone inte de tråkiga!

Efter sms:andet med honom kollade jag på en film. "Underbar och älskad av alla". Tänk den som vore det? Jag känner i alla fall en. Min babe. Det går fan inte att tycka illa om honom, går bara inte. Alla tycker om honom, är fan på och vill ha honom. Eller det är så det känns för mig i alla fall, eller nej, jag tror faktiskt det är så! Undrar om det är såhär det känns att vara tillsammans med en kändis? Lite kanske, fast antagligen inte alls lika allvarligt :P

Jag hann faktiskt inte kolla på hela filmen för efter halva ringde Jenny och frågade om jag skulle med till Ikano. Blev bara ett bad, en dusch och klädbyte innan men sen var vi på Ikano ett tag. Jag gjorde några fynd som jag visar här nedan, och inne på Ikea köpte jag batterier och skålar. Bra att ha!

Babe ringde också, inte att förglömma! Kändes bra att höra hans röst igen, saknar honom nåt enormt! Men ska jag vara ärlig så hjälpte inte det att förgylla min deppdag, varken samtalet eller svängen på Ikano. Är jag helt sjuk tro?! Jo, jag tror nog att jag är det!

Skitsamma.. det här har varit en riktigt skitdag, tur jag har Clabbe på msn nu så jag kan tjöta bort några minuter innan jag ska sova. För roligare lördag än så blir det tyvärr inte..
Dansbandskampen var visserligen riktigt bra idag och under den stunden kände jag mig rätt glad. Mysigt att lyssna på bra musik, fina killar att titta på och så blev jag riktigt jävla danssugen. Kändes bra!
Men nu är jag tillbaka i mitt grundstadie igen, totalt depp utan att veta varför.. Skittrist är det! Och inte nog med det så har jag världens jävla värk i min axel, måste sovit illa eller nåt... Låter väl som en bra lördag mina vänner? Oja...


Fynden till Enya.. allt för 90 kr :D Skjortan är ju bara såååå snygg!


Och just det, handlade ju även till mig igår..


Världens snyggaste sjal och två "kökshanddukar" som Jenny kallade dem.. ;)
Skitnöjd!



Imorgon blir det städning. Hoppas för guds skull att jag är på bättre humör, såhär vill jag inte må! Men lite städning får väl vem som helst på bra humör... ???

Kommentarer
Postat av: jennie

sätt på ltie bra musik och fram med dammsugaren:) det bruakr gör mig glad:) kram

2008-11-09 @ 10:51:35
Postat av: Anonym

Vart köpte du sjalen? skitsnygg.....

2008-11-09 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0