Fredag på stan

Enya har precis åkt till pappa och jag har några minuter på mig innan jag ska in till stan. Möte på AF kl 13 och sedan gör Jenny och jag stan osäker ;) Skönt att strosa runt lite utan att ha någon tid att passa tycker jag!

Ikväll var det meningen att det skulle bli Harrys, jag är riktigt sugen men det ser inte ut att bli av. Lite synd, men Carro jobbar imorgon och jag vet att det inte är kul att ha det i bakhuvudet att man måste gå upp tidigt osv... Men vi får se helt enkelt, vore så jävla skoj!

Nej, nu måste jag göra mig klar. Jenny slutar jobbet kl 12, bra om jag är redo då!

Puss på alla söta!,
och älskling, jag saknar dig redan! ♥

Kommentarer
Postat av: Kungen

Saknar dig redan med älskar Puss

2008-11-07 @ 13:55:20
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0