Förfest

Hamnade på världens roligaste förfest hos Macke ikväll bara för att jag inte var hemma när Carro kom hit. Hon ringde Macke som hade fest och jag gick även dit! Blev bjudna på drinkar och nu är vi lagom fulla kan jag säga, eller vissa mer än andra ;)
De andra från festen är nu på väg till stan för att bowla och sedan en sväng till Harrys. Ser rätt mörkt ut med Harrys för vår del, så det blir nog inte av tyvärr.. Hade varit sjukt kul för det var ett himla roligt gäng som var hos Macke!! :)

Får se hur Carro mår lite senare, om vi kommer iväg eller inte. Jag hoppas på det bästa!!



Och för att inte glömma.. Jag har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar min babe i detta nu, jag älskar honom och hoppas han får det toppen i Skottland! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0