Fanihelvetesjävlaskit

Fuck, varför skulle det behöva bli såhär? Den här dagen som varit så jävla bra annars, varför var den tvungen att sluta som den gjorde?

Vi hade det så mysigt tidigare ikväll och jag ville så gärna att han skulle komma hit en sista gång. Han åker nämligen till Skottland imorgon och vi ses inte nu på ett par dagar. Men det blev alldeles för sent eftersom han behövde packa och sova, och jag förstår ju. Jag gör det! Men ändå...
Kvällen skulle ju bli underbar, och så slutar den såhär.. Känns skit!

Jag trodde fan inte att jag skulle bli såhär besviken, men det bevisar nog bara det jag antagligen försökt förneka.. Jag älskar ju den jäveln!

Kommentarer
Postat av: Kungen

Jasså du älskar den här JÄVELN = ), älskar dig med DVD Puss. Kom ihåg att mata Marsvinen nu när jag e borta Puss

2008-11-07 @ 07:24:31
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: Lena

Äh, vad klagar du för! Det är ju ingen katastrof att älska nån.. du klarar dig nog några dar ;)

2008-11-07 @ 09:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0