Ångest

Inatt var den värsta natten på länge. Jag mådde skit ärligt talat! Tror inte jag någonsin känt så många känslor på samma gång, det var riktigt läskigt. Panik, ångest, förtvivlad, förbannad, ledsen är bara lite av det jag kan sätta ord på. Sova kunde jag knappt heller, så jag var vaken från kl 01 till 06 ungefär, därefter sov jag någon timma bara, sen var det bara att gå upp och göra iordning Enya för dagis.

Anledningen till att jag kände som jag gjorde vill jag inte ta upp här, det är alldeles för privat. Men jag kan säga att jag fortfarande mår skit och vet varken ut eller in. Ungefär samma känsla jag haft nu i några dagar, fast lite värre ändå. Jag vet inte alls hur jag känner längre, vet inte vad jag ska tro eller hoppas på. Skumt som fan är det!

Hur som helst, idag har jag fått iväg en jobbansökan. Bara två kvar nu som jag har papper på att söka, sen ytterligare 3-4 stycken. Men det är svårt att skriva ansökan, låter så konstigt när jag skriver om mig själv. Kan jag inte få skriva åt någon annan istället? Lättare så.

Men jag vill ju såklart ha ett jobb, helst NU. Trött på det här, riktigt jävla trött! Sen den här kursen jag ska börja på snart, den verkar ju inte direkt kul heller. Men jag är ju tvungen, annars får jag inga pengar. Trevlig sits, ingen som vill byta?




Nej fy vad min blogg blivit tråkig. Jag ber om ursäkt. Men sådär är det ibland, man kan inte alltid vara på topp. Och som jag skrivit tidigare, det här är min terapi, jag behöver den för att må bättre. Vilket jag förhoppningsvis gör snart igen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

ja, jag vet att du haft en hemsk natt! men det är ingen fara ska du se, de kommer lösa sig! Som jag sa förut, nu har det blivit nog för dig! O för mig med! Det här kommer lösa sig, gumman, förr eller senare!! :) Kram kram

2008-11-10 @ 12:59:40
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0