Tröttast i stan

Shit - jag vaknade nyss och klockan är ju rätt mycket!

Jag fick ett impulsryck inatt och gick över till Marcus. Det kändes precis som förut mellan oss, fast det gått några år nu sen vi umgicks. Vi pratade bort ett par timmar och vid halv 5 begav jag mig hemåt igen för att sova.

Vaknade kl 9 först, men somnade om till 9.45 då telefonen ringde. Måttligt roande!
Svarade inte, men en kvart senare ringde samma telefonnummer igen.
Det var lika bra att svara, och han som ringde meddelade att vi fått fel tårta levererad till Hemköp. KUL!
Men eftersom vi inte ska ha tårtorna förrän imorgon löste det sig ändå. Sen somnade jag om och sov till 12.30 ungefär.
Skönt att få sova, men nu är jag rätt så seg!


Hmm, och jag som ska städa nu. Bäst jag sätter lite fart kanske! Men frukost först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0