Tittar på..

..talang 2008 just nu. Måste ju säga att jag hoppas pianisten Karina går vidare. Det stycket hon spelade förra veckan var hur vackert som helst! Det skulle jag kunna lyssna på om och om igen..

Sen hoppas jag även på söta Sebastian. Hade jag varit 14 år igen hade jag varit hopplöst kär i honom, men han sjunger ju faktiskt jättefint och har bra låtar!
Att han sen påminner om Gessle gör ju bara att mitt hjärta brinner lite extra - hehe!

305004-173


Uppdatering..

Ja, Karina gick ju vidare. Grattis till henne!
Sen blev det RMK istället för Sebastian, inte alls min smak men de blir säkert poppis!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ha en bra söndag! =)

2008-05-11 @ 14:41:47
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0