Skit

Kvällen har verkligen varit skit. Inget att göra och så fick jag världens psykbryt i telen när jag pratade med Jerry.
Faaan, vad sånt är jobbigt!
Vill inte känna som jag gör, men kan inte hjälpa det.

Jag som har trott att jag mått så himla bra nu - tji fick jag!
Mår visst sämre än jag kunde ana, vilket visade sig ikväll.
Har fasen tjutit hela kvällen... bläää...

Vet inte riktigt vad jag ska göra för att det "ska bli bra".
Det enda jag tror kan bli bättre, tar emot nåt så fruktansvärt.
Jag vill ju inte.. men jag är kanske tvungen?


Jag borde försvinna..
Det är nog det bästa.. för allas skull..


305004-195




fy vad jag saknar enya ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

TÄNKER PÅ DIG!

puss

2008-05-31 @ 23:54:31
Postat av: Lena

Hallå tjejen..
Ge inte upp.. ge allt bara mer tid.

Du har gått igenom mycket nu på en kort tid och du har ett litet barn. Låt det kännas jobbigt, det blir bättre!
Njut av sommaren, ha inte bråttom..

Kram

2008-06-02 @ 11:31:19
Postat av: Lollo

Hej! Förstår dig va du går igenom inte lätt inte, tänk på dig o Enya. Hoppas de löser sig för dig, tar lite tid men så småning om så blir de bättre. Kram

2008-06-02 @ 11:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0