Rix Fm

Gårdagen var rätt trevlig.
Det var massvis med folk och världens skönaste väder!

Artisterna körde 3 låtar var, förutom Takida som bara körde 2. Det var lite synd, men jag fick ju ändå höra den bästa låten av alla - Curly Sue.
Kvällen slutade tidigt, men efter det var slut åkte vi till Donken och åt. Sen följde jag med till Jennys mor en sväng, och var väl hemma runt 01 skulle jag tro.

Det blev sängen direkt och jag sov hyfsat länge. Sen solade jag en timma och duschade innan jag skulle möta upp Jessica. Även hon är en gammal vän, fast från ett tidigare skede. Vi gick i samma klass från 5-års till 9:an och har säkert inte träffats och pratat på 6-7 år.
Vi tog varsin glass uppe vid Malfors och hade det trevligt en stund..  Sen var hon tvungen att åka, men vi ska försöka ses i sommar igen. Skulle vara kul!



Kommentarer
Postat av: Anna

..det var kul att ses sötis.Tyvärr,var jag lite missnöjd med kvällen..men vädret var ju underbart :).

Puss

2008-05-31 @ 23:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0