Nytt place

Mmm, nu sitter jag här i min nya lägenhet. Enya sover och jag väntar på att tv:n ska börja.
Har inte kommit iordning ordentligt än, men det måste finnas ekonomi till det, och det gör det inte så det får vänta. Har varit på Ikea och handlat det viktigaste idag, så nu är jag rätt pank :P

Imorgon kommer pappa hit med min cykel och en bokhylla. Sen ska han fixa lite i rummet också, längtar till det blir klart! Men - jag har ju inte kollat på tapeter än, så det dröjer nog det med, hehe!

I övrigt så saknar jag min gamla gård. Suget att gå ut finns inte alls här, för det är inget kul i "lekparken" utanför, och Enya har ingen att leka med.
Och innan jag kan släppa ut henne på baksidan måste vi sätta staket, och det är ytterligare en grej som får vänta ett tag tyvärr...
Så imorgon tror jag att vi går till Droppen. Kan tänka mig att det är det enda roliga för Enya att göra, samtidigt som jag får lite social kontakt.



Neej, nu är det tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0