Nu luktar det gott här hemma!

Äntligen är jag klar med städningen, eller snart i alla fall. Lite kvar i köket, men det tar jag sen.
Det luktar jättegott och är faktiskt fint här för en gångs skull. Inte hundra par skor som ligger huller och buller i lägenheten efter att Enya varit i farten, hehe!
Men efter kalaset imorgon kommer det säkert vara lika stökigt igen, det brukar ju bli så.


Hur som helst. Mamma kommer med bussen om en timma, och då ska vi gå till Hemköp och handla lite.
Så innan dess ska jag göra klart i köket, samt hänga tvätt och duscha. Men det går ju rätt fort.

Funderar på när soffbordet kommer hit. Jag ska låna ett av Kim & Annika sålänge, för jag har inget.
Har inte hört nåt från dem, så jag antar att de är på kalas fortfarande. Eller kanske inte förresten, Jerry sa att han skulle bort vid 18.30. Men men, de hör väl av sig när de är hemma.

Hoppas kalaset varit kul för Enya. Det tror jag i alla fall!
Skulle inte förvåna mig om Kim & Annika har fått bättre "kontakt" med mina fd svärföräldrar än jag någonsin hade.
Men så är det väl när man inte är omtyckt.

Aja.. Tillbaka till köket då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0