Mors dag

Grattis alla mammor på mors dag! Hoppas ni haft en trevlig dag, med eller utan barn :)

Min mamma "firade" jag bara med ett telefonsamtal, men det uppskattades ändå. Det är tanken som räknas tycker jag.
Själv fick jag en orkidé av Enya och Jerry, och det var kul att han faktiskt tänkte på mig.

I övrigt har jag haft en helt okej dag.
Enya är sjuk och har varit ett tag nu (orkar inte gå in i detalj) men hon är på bättringsvägen som tur är.
Vi har lekt lite i trädgården och nu på kvällen tog jag, Enya och Jerry en promenad och sen stannade vi så Enya fick gunga lite. Gunga tycker hon jättemycket om!
Sen gick vi in och städade hennes rum, och nu sover hon gott.

Imorgon funderar jag på att ringa VC igen för en uppföljare, sen kanske vi går en sväng till Droppen. 
Och om det är fint väder på eftermiddagen ska jag antingen ta med Enya på en promenad eller en cykeltur. Skulle vara skönt att röra på sig lite!


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på Morsdag(i efterskott):)

PUSS

2008-05-26 @ 20:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0