Hmm?

Äter frukost just nu.
Ja, jag vet att det är senare än när jag skrev förra gången, men jag fastnade på Tradera och konstaterade att två auktioner jag ville varit med i redan hade gått ut. Attans!
Mailade den ena och frågade om de inte hade en likadan till att lägga ut, så jag hoppas på att de har det.

Förövrigt är jag lite pirrig i magen.

Jerry har kalas för Enya med sin släkt idag, plus Kim, Annika och Wille. Sen ikväll ska visst Jerry bort, och då ska Enya vara med farmor och farfar.
Det känns ju sådär för mig, men jag vet att det är en vanesak.
Jag hoppas bara för Enyas skull att det går bra, och att hon inte blir ledsen. Eftersom Jerry inte är hemma när hon ska läggas kan hon ju bli jätteledsen, men jag hoppas som sagt det går bra!

Kan ju inte vara så lätt för skrutt att egentligen inte veta var hon bor, plus att nu andra helgen hos Jerry så är han inte hemma när hon ska sova..
Men det är ju inte sista gången de är barnvakt åt henne, så det är väl lika bra att både hon och jag vänjer oss.



Neej, nu är frukosten äten. Städtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0