Tur i oturen

Shit, halva kvällen har gått och jag vaknade nyss. Mår inte toppen, även om det varit MKT värre.
Har ju haft värsta huvudvärken, och så fick jag mens med världens magvärk en stund senare. NAJS!

Så jag har tillbringat dagen i soffan, med filtar och vetekudden i högsta hugg. Sov från kl 16- 18 ungefär och gissa hur skönt det var efter ha varit vaken sen kl 6 imorse!

Tur i oturen skulle man kunna säga.
Otur är att det inte blir så mycket gjort idag, jag som så gärna ville komma ut!
Tur är väl att Enya inte är hemma, för frågan är om jag hade orkat med det. Jag tror inte det.
Så jag får se det på den ljusa sidan.

Men ändå - jag vill fortfarande hitta på nåt. Gå på bio eller vad som!
Istället får jag sitta här med min chipspåse och glo på en film jag redan sett 100 gånger :)
Haha!


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Var med och tävla om ett pris värt 1000 kronor!

http://natalieb.blogg.se/1206797654_tvling.html

2008-03-29 @ 18:44:51
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0