På begäran

Då jag inte skrivit på ett tag, ska jag försöka sammanfatta lite av vad som hänt den sista tiden.


Jag och Jerry bestämde ganska snart att det inte funkar mellan oss längre, så vi ska nu flytta isär. Jag blir den som får flytta på mig, och jag har faktiskt varit och tittat på en lägenhet redan.
Den var inte alls i toppskick, men det ska åtgärdas lite grejer, så jag tror den kan bli fin till slut!

Har inte tackat ja till den än, men det lutar åt att jag kommer göra det i helgen. Får även hoppas att den blir min isåfall, men det borde den bli rent teoretiskt eftersom jag har högst poäng.


OM det nu blir så att jag får lägenheten, är det inflyttning redan 1 maj.
Shit - det är ju snart!
Ska bli spännande, men ändå läskigt. Nytt ställe, inte alls samma härliga gård som jag har just nu. Får långt till Annika och till pappa, men nära till centrum istället - vilket kan vara riktigt bra!
Så, både för- och nackdelar.


Ensam med Enya är jag ju van att vara, så det kommer nog inte kännas annorlunda. Det som kommer kännas mest är när Enya är hos Jerry, då kommer jag vara helt själv vilket jag inte varit på flera år!
Men det är en vanesak, och det blir vardag det med så småningom. Det jag är orolig över mest är väl hur Enya kommer reagera, men jag väljer att tro att det går bra!




På tal om annat så ska Jerry ta med Enya till sina päron i helgen. (Nej, det känns inte alls bra - men jag måste väl vänja mig. Usch!)

Därmed blir jag barnledig - men vad fasen ska jag hitta på?

Försökte få till en fest hos Macke, men han var inte på idén alls. Hade kanske annat för sig?
Funderar på att fråga Jenny, Ankan o Anna om en tjejkväll, men vågar varken tro eller hoppas på nåt. Alltid skiter det sig när jag vill hitta på saker.


Visst, jag har nog Kim och Annika, men jag väljer att låta dom vara själva i helgen. De gör alldeles för mycket för mig redan, så dom behöver ro om varandra lite istället!



Så, positiv som jag alltid är;


Det kommer nog sluta med att jag sitter här i min ensamhet, med en påse chips framför tv:n.. Som alltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0