Home alone

Jahapp, nu är jag själv. Enya hämtades redan vid kl 10, så nu sitter jag här ensam och ugglar. Ska väl ta mig lite att äta nu, så huvudvärken förhoppningsvis försvinner, och sen ska jag nog glo på en film. Det är svårt att hinna med det annars! Undrar bara vilken jag ska se?

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt än, men troligtvis behöver det inte bli så att jag sitter ensam ändå. Det beror helt på om Carro skulle träffa en annan vän, annars skulle vi nog ses. Kan ju bli trevligt!


Just ja, på tal om annat..
Har tackat ja till lägenheten nu, men fick inte tag på Stångåstaden igår, så jag vet inte om det blir jag som får den än. Blir en överraskning på måndag, men jag håller tummarna!


Nej, nu kurrar magen. Dags för frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0