Dags för uppdatering

Ja, nu är det ett tag sen jag skrev här.

Köket är fixat och klart, och jag är jättenöjd! Ska bara upp lite saker på väggarna oxå, så är det så färdigt som det kan bli.

Enya växer och står i. Hon "pratar" mer och mer, och det är så kul att följa hennes utveckling!

Jerry har bott hos sina päron nu i en vecka. Det funkar faktiskt jättebra, och det är skönt att få vara för sig själv.
Vi har sagt att han ska komma tisdag, torsdag för att hälsa på Enya, och sen stanna över natt lördag-söndag.
Enya verkar inte ha något emot vårt val, mer än att hon kanske är lite mer reserverad mot Jerry och väldigt mycket mer mammig. Men hon sover bättre än någonsin på nätterna och somnar direkt på kvällen - jätteskönt!

Får se hur länge vi ska ha det såhär, men nu är det alldeles för tidigt att säga hur det blir. Kanske om 5-6 veckor.


På tal om nåt helt annat så är jag faktiskt rätt duktig. Jag har rent och fint här hemma, håller efter det jättebra om jag får säga det själv :)
Dammsög idag, har precis diskat, tvätten är ren och så bakade jag mig en sockerkaka nu ikväll. MUMS!

Nej, nu är det dags för tv..
Nästa inlägg blir fullt med bilder - något att se fram emot kanske? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är gumman. Tänker på er varje dag. Massor med pussar och kramar Mamma/mormor.

2008-03-13 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0