En liten lista

Vad blir ditt namn baklänges?
anilevE


Har du gjort en snöängel i år?
Nej, det har jag inte


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Tre dygn tror jag

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, jag har ju blivit mamma

Tycker du att sengångare är söta?
Jadå, litegrann


Har du någon gång testat karate?
Nej, aldrig


Första sporten du gick på?
Gymnastik

Minimorötter eller pommes frites?
Sviker aldrig mina pommes! Men morötter är oxå gott


Vad längtar du mest till just nu?
Till den dagen då jag hittar en karl som älskar mig och Enya över allt annat. Om nu den dagen kommer vill säga..
Och sen till jag får mitt andra barn

Hur gammal har du tänkt bli?
Tillräckligt


Har du haft vattkoppor?
Jajamänsan

Vad drömde du inatt?
Ingen aning

Vilken tv-serie är bäst?
Prison Break, Men in trees och Desire (har svårt att välja bara en)


Vad åt du senast?
En isglass med hallonsmak


Höga eller låga strumpor?
Beror helt på temperaturen


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att Enya och mamma ska dö


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Det är blått och vitt med massa små blommor

Bikini eller baddräkt?
Bikini


Snyggaste läraren?
Matte på media var snygg, och så David i högstadiet såklart


Är du mörkrädd?
Bara när jag går ensam ute på kvällen


Riktig gran eller plastgran?
Riktig såklart..


Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt!


Godaste drickan till frukosten?
Oboy


Vill du bli president?
Näe, fyyyy


Har du spelat tjej i en teater?
Bara i lågstadiet. Spelade träd kommer jag ihåg, avancerad roll ;P


Duscha eller bada?
Älskar att bada, men duschar oftast då det går snabbast


Har du gråtit i skolan nån gång?
Har hänt

Hur tar du dig till jobbet?
Jag har inget jobb


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Hihi, japp.. Grönt hår och allt ;P

Sjunger du på toa?
Bara ibland när jag duschar

Vilken färg har din jacka?
Den är svart

Använder du långkallingar?
Det var längesen nu


Är du höjdrädd?
Usch ja! Får tom svindel av att stå på en stol ;)


Vilket land vill du åka till?
Thailand och USA


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
När Enya åt mat idag


Vad ska du göra NU?
Fortsätta svara på frågor


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, men det är fan knappt det går längre

Har du sett din bästa vän gråta?
Kanske

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Vet inte om jag fick AD-droppar

Vad åt du senast?
Isglass skrev jag ju

Har du fått någon komplimang idag?
Verkligen inte, bara fått en massa skit

Har du varit med i en rättegång?
Jag har varit "publik"

Är du polare med grannarna?
Haha, nej! Säger "hej" ibland

Vilka språk talar din mamma?
Svenska och så tror jag hon kan lite tyska

Vilka länder har du bott i?
Sverige

Senaste piercingen?
Har ingen

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Antagligen förra onsdagen

Gay?
Är inget fel att vara

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Jag har kontroll när jag dricker ;)

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej

Suger det här?
Nejdå

Har du varit på stranden?
Ja många gånger, men inte i år

Har du haft en stalker?
Inte så allvarligt som stalker kanske, men nåt liknande

Minns du din/dina musiklärares namn?
Ja, Bengt och Tomas hette dom

Hur bra är din syn?
Rätt dålig

Har du varit på ett party?
Japp

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej, det skulle jag inte vilja

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Grattis

Har du varit utomlands?
Ja, i England som längst

Har du sett din bästa vän naken?
Nej

Vilket är det bästa bröllopet du vart på?
Har bara varit på ett

Var är dina syskon just nu?
Han är antagligen hemma hos sig

Vilken tid gick du upp i morse?
Strax innan 8

Vad ska du göra i helgen?
Inget bestämt, får reda på det imorgon. Men jag ska inte ha Enya :(

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Hej mina små gummor. Är allt bra? Tänker på er. Älskar er massor. Puss mamma/mormor"

När va du riktigt sjuk senast?
Förra året

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ingen aning

Vad finns i din bakficka?
Inget mer än tyg

Har du färglinser?
Nope

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Tror jag sov. Vet inte säkert eftersom jag inte vet vad klockan var när jag släckte lampan

Vad är det första du gör på morgonen?
Tittar vad klockan är / Kliver upp ur sängen

Vad ska du göra efter det här?
Leka lite med Enya, alternativt ta ett bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0