Torsdag

Idag har vi haft besök av Lollo och hennes syster. Tyvärr hade de inte med sig Felicia, men det var för att Enya är så förkyld. De ska nog komma en sväng nästa vecka så vi får träffa henne.
Vi fikade lite och pratade skit. Enya gillar när det kommer folk, så hon var nöjd! Fler att leka med ju ;)

Annars har vi inte gjort så mycket faktiskt. Vi gick en sväng nu ikväll, och lekte vid en lekpark på Evastigen. Sen stannade vi och pratade med Jenny på vägen hem. Och nu sover Enya.
Funderar faktiskt på att lägga mig snart med. Är rätt trött.

Imorgon kommer Carro till oss och äter lunch.
Sen stannar hon här till Jerry hämtar Enya, och då åker vi hem till henne.
På kvällen blir det troligtvis bio, men bara om jag hittar mina biocheckar. Annars blir det kanske nån film, och bara slappa. Får se helt enkelt.
Hoppas på en trevlig fredag i alla fall!

Får se om jag skriver nåt imorgon, annars blir det på lördag.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0