Slut på "semestern"


Mm, imorgon är det dags att åka hemåt igen efter en vecka hos mor/mormor.
Vi har haft det bra här, men lite trist med vädret som gjort att vi inte kunnat hitta på så mycket.

Men igår åkte Enya tåg för första gången, då vi åkte till Jönköping för att kolla lite på stan.
Shoppade en del grejer till Enya och två saker till mig själv.
Enya tyckte väl inte att det var lika roligt på stan som jag, men det fick gå ändå. Det enda negativa var att hon tappade nappen, vilket resulterade i en väldigt trött och tjurig unge på vägen hem!
Men så fort vi var hemma och hon fått en napp så somnade hon :)


Idag har vi lekt lite med grannen och så har Enya hjälpt mormor att dammsuga. Senare blir det att packa allt vi ska ha med oss hem, och sen så hoppas jag att Enya somnar relativt tidigt ikväll. Hon somnade inte förrän efter 22 igår, så det vore skönt att kunna slappa lite innan bedtime.

Nej, nu ska jag smurfa runt lite på nätet, och se om jag missat något. Känner mig dåligt uppdaterad nu när det inte blivit så mycket datortid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0