Negativitet

Idag är det ingen bra dag.

För det första så har jag ont i halsen, och för det andra är det INTE Men in trees ikväll.
Sen så är Enya fortfarande förkyld och det står konstant "11" under näsan på henne. Stackars!
Blåser gör det som attan och det är kallt ute. Inte alls sugen på att gå ut, men det måste vi ju göra ändå. Skrutt måste ju få frisk luft.

Usch.. Känns som jag inte gör annat än fokuserar på allt negativt, men det är väl så. Det känns svårt att se det positiva i ens liv när man inte mår toppen.

Men från och med idag ska jag inte bry mig mer. Orkar inte få skit för allt. Det är fan bara mitt fel, och jag vill inte ha det så. För jag VET att det inte enbart är mig det är fel på, andra gör också fel. Fast de inte inser det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0