Midsommar

På midsommarafton åker Enya och jag till min mamma. Vi stannar en vecka på "lill-semester" och det ska bli så skönt att komma hemifrån ett tag!
Vi hoppas på fint väder så vi kan åka och bada, sen får vi se om Enya kan få en tid för klippning, hennes hår börjar bli långt nu. Ska självklart spara två tofsar, en till mig och en till Jerry.

Anledningen till att vi åker ner är för att Imre (mammas gubbe) fyller på midsommardagen. Det kommer bli en del folk, så det blir kul. Trevligt med kalas!


Längtar som en tok faktiskt, även om jag kommer sakna hemmet och vännerna och datorn.. Men kameran kommer finnas med, och förhoppningsvis kan jag uppdatera bloggen där nere också. Det vore det bästa :)


Nej, nu ska jag äta chips (jag veeet, jag är så dålig!) och glo på tv. Kanske blir det fotboll, vem vet? :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får en trevlig midsommar och kul på kalaset.Det är skönt med lite miljöombyte ibland..

PUSS på er!

2008-06-18 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0