Lycka

Ikväll hade jag och Enya en av de bästa kvällarna tillsammans. Vi lekte och myste i massor :) 
Aldrig någonsin har hon varit sån mot mig tidigare, och det värmdes i hjärtat när hon pussade på mig spontant och gav mig en massa kramar! ♥

Jag vet inte om det beror på att jag tycker det ska bli skönt att komma iväg lite, att det märks på något vis. Att jag blir en "bättre" mamma pga det?
Eller så är det kanske att jag mår SÅ mycket bättre nu efter helgen, att jag helt enkelt inte längre ser så negativt på saker och ting. Att jag heller inte känner sånt agg mot "vissa". Allt det negativa jag haft inom mig kanske inte visas utåt så mycket, och det känner hon kanske av?

Aja. Jag vet helt enkelt inte vad det beror på, skiter faktiskt i varför, för jag är så tacksam över kvällen vi haft idag! :)




Kommentarer
Postat av: Anna

NI ÄR UNDERBART FINA TILLSAMMANS! Ha en underbar midsommar! PUSS på er!



2008-06-20 @ 12:24:45
URL: http://annot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0