Listor är väl roliga? ;)

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Ja, 8-10 cm längre skulle vara lagom

Skulle du vilja väga mer?

Gud nej

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?

Arg i stundens hetta kanske, men mer ledsen och besviken

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Absolut! ;)

Skulle du vilja dricka dig full nu?
Näe, inte mitt på dagen

Nio KAN

Kan du röra på öronen?

Litegrann


Kan du slicka dig på näsan?

Nej


Kan du kolla i kors med ögonen?

Jadå


Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja, det kan dom


Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Tror inte det. Slutar väl att jag pratar för mig själv ;)


Kan du vara på fest utan att dricka?

Självklart, men det är inte i närheten så skoj som när man dricker. Faktiskt..


Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart!


Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nope


Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Kan jag nog, men det är svåååårt om man gärna vill ha något

Fjorton  HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja, det har jag


Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja, mamma i alla fall. Pappa kommer jag inte ihåg

Har du ett syskon?

Ja, en bror

Har du varit full den här månaden?

Japp, och roligt hade jag!


Har du någonsin haft sex med någon?

Självklart


Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen


Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Jag tröttnar aldrig på frågor!


Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej


Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja, det har jag


Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Ja, det med


Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Funderat på hur man påverkas, men jag skulle ALDRIG prova

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Njae, jag tror faktiskt inte det


Har du haft sex med mer än tre personer?

Japp


Har du ljugit på någon fråga än då?

Finns väl ingen vits med det?

Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jag vet faktiskt inte 


Vem älskar du?

Jag älskar många personer, måste man välja bara en?


Vem hade du senast sex med?

Jerry


Vem vill du bli full med?

Carro! Men nästa gång hoppas jag det blir med Marcus ;)


Vem är den bästa artisten?
Bästa vet jag inte, men Gessle är en av favoriterna!


Vem pratade du senast i telefon med?

Carro


Vem har du en liten crush i?

Hemligt (iaf för vissa) ;)

Vem är snyggast i världen?

Vet inte, finns så många fina!


Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Enya


Vem är snällast i världen?

?

Vem vill du prata med?

I know who, you don´t :)


Vem sov du med senast?

Carro


Vem såg du full senast?

Alla människor som var i stan i fredagsnatt


Vem vet allt om dig?

Tror inte det finns någon som vet allt

Vem kysste du senast?

Jerry


Vem kramade du senast?

Enya


Vem kan berätta allt för dig?

De som vill


Vem kan du berätta allt för?

Kan säkert berätta för några, men jag har bara inte gjort det

Vem hatar du?
Jag hatar ingen direkt, men jag tycker inte bra om vissa personer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0