Ledig dag

Nu har Jerry hämtat Enya. Känns sådär, som vanligt. Kommer sakna henne de här två dagarna, men hon kommer ju hem imorgon igen som tur är!
I början tyckte jag det var skönt att få lite ledig tid från henne, men det har blivit svårare med tiden.
Lite lättare är det ju när man har saker att göra, och när det är fint väder. Då kan man i värsta fall sola bort hela dagen.

Idag vet jag inte riktigt hur dagen blir.
Tror jag hänger på Jenny till Tornby. Skulle i och för sig vara kul att åka in till stan någon dag, det var så längesen sist.
Vill till ungdomsavdelningen på H&M då den inte finns på Ikano. Dåligt tycker jag!
Behöver ju linnen, for gods sake.

Ja, annars som sagt solar jag bort hela dagen. Vill få lite färg.
Imorgon tänkte jag gå upp med tuppen och städa. Vara lite nyttig med andra ord.
Enya ska vara med farmor imorgon, så jag kan behöva nåt att pyssla med och avreagera mina känslor på.
Då passar städning bra, i kombination med hög musik!


Neej, nu ska jag ringa Jenny och höra hur hon har tänkt sig dagen..
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får en bra dag och helg.

Jag saknar dig stumpan! Tur att vi ses snart ;-)



Pusshej:-*

2008-06-07 @ 11:02:54
URL: http://annot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0