Helgen

Det blev att jag och Jenny åkte till stan igår. Jag hittade massa kläder jag skulle vilja ha, men det slutade med att jag bara köpte ett linne och ett par shorts. Min plånbok sa att det räckte så :P

Efter stan åkte vi till Jennys mamma för Jenny ville bada. Som den badkruka jag är så satt jag bara och kollade på när de andra badade, det var ju skitkallt i vattnet! Sen blev vi bjudna på grillat, vilket jag inte alls hade räknat med. Men det var gott med mat.

Det slutade med att vi glodde på en film till kl 24, sen åkte jag och Jenny hem. Pratade lite skit i bilen utanför mig och jag gick väl och la mig vid 01.. Sov väldigt skönt, men tyvärr inte så länge.

Gick upp och ringde mamma. Vi pratade lite och sen blev det dags att gå ut till Hemköp då jag glömt köpa veckans Beck-film.
Sen blev det dags att städa, men jag orkade inte torka golven. Det gör jag imorgon när Enya sover middag tänkte jag.

Nu har jag solat en stund. Det blåser idag men det är skönt, går ju knappt vara i solen annars. Sjukt varmt idag!
Men jag gillar ju värme, så jag klagar inte ;)

Nu är det dags för käk..


..och snart kommer min skrutt hem. har längtat massor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0