Hej!

Det blev tyvärr ingen uppdatering eller några bilder igår, det fanns liksom ingen tid till det.

För att göra en lång historia kort;

Kalaset var trevligt, och det var full rulle från morgon till sen kväll.. God mat och trevligt sällskap.
Idag har vi (läs de andra) städat och fått iordning på allt, och jag har mest umgåtts med Enya.
Det har regnat i stort sett hela dagen idag, men vid uppehållet var Enya och jag ute en sväng. Hon red på ett rådjur, lekte med Nalle Puh-bilen och så hoppade hon och lekte i en vattenpöl. Det var nog det roligaste hon gjort på länge ;)

Nu sover hon och jag fick tid vid datorn en sväng.
Men tiden går fort och nu är det dags för smörgås. Jag är jättehungrig!

Hörs en annan dag. Och då lovar jag att bilder kommer ;)
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0