Fredag den 13:e

5 år sen jag tog studenten, exakt. Det var jag ju tvungen att fira!

Så Carro och jag bestämde oss för att gå ut på krogen. Först tänkte vi gå på bio, men i nuläget är jag väldigt glad över att vi ångrade oss!

Vi kom igång ganska sent, klockan var säkert vid 19.30 innan vi ens hade gjort oss klara och druckit vår första grogg.
Vi tog lite för lång tid på oss framför spegeln, så det blev att slänga i sig groggarna (för att få lite effekt så att säga) innan vi skulle med bussen som gick 21.50.
Väl på bussen kände vi oss lagom berusade, men allt trappades av rätt fort när jag blev så kissnödig att vi var tvungna att kliva av bussen i Valla. Jävla skit!
Vi gick från McDonalds och sen till kyrkogården, för att sedan ta nästa buss därifrån. Foten gjorde ont (hälen knölar, vilket jag ska ringa vc om) och såklart så började vi ju nyktra till där på vägen.
Lusten försvann faktiskt, men när vi väl kom in till stan blev det bättre.

Shit vad mycket folk det var, men inte så konstigt med tanke på alla studenter.
Vi började i alla fall med att gå in på BK (80kr), men där var det inte alls skoj. Sen gick vi till Maxim(?) och kom in gratis, vilket inte var så konstigt i och med att det var kanske 20 pers där inne. KUL!
Rundan fortsatte och efter vi frågat efter entrékostnad på Plaza (100kr) och Platå (150kr) så gick vi till slut till Platens där det var gratis. Men inte fasen var det skoj där heller. Skitmusik och ingen som dansade!

Kvällen slutade alltså med Harrys (60kr) där det var hur kul som helst!
Skitbra blandning på musiken och världens charmigaste DJ ;)
Massa folk på dansgolvet i alla möjliga åldrar är roligast tycker jag, men alla (för)fulla män kan man klara sig utan.
Hur som helst hade vi en utländsk man efter oss HELA kvällen. Han var inte alls otrevlig, men väl påfrestande.
Fick en gratis drink i alla fall, och det var ju gott, hehe.

Jag ville absolut inte åka hem med sista bussen, så jag ringde pappa som skulle hämta oss kl 3 när det stängde. (Tack!)
Det resulterade ju i att vi fick dansa lite till och det var sååå skoj!
Lite synd att Carro skulle jobba idag, annars hade vi kanske släppt loss lite till, men det får vi ta nästa gång ;)

Hamnade även på vimmelbild som ni ser här nedan. Jag vet att jag inte är vacker, men vem bryr sig? ;)

Hur som helst så var gårdagen säkert det roligaste jag gjort på flera år! Detta behövde jag verkligen :)




Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad kul för dig =) hoppas ni hade de supper trevligt. Måste roasig ju o som sakt de behöver du göra. blev ju bra kort ändå ju =) Ha en trevlig kväll kram kram

2008-06-14 @ 22:54:59
Postat av: Anna

DU är värd att ha kul!!!



PUSS

2008-06-16 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0