Filmkväll

Enya kom hem genomförkyld förut stackarn, hon kan knappt andas. Hon sover inte än, har legat och knölat nu ett tag men hon är inte ledsen. Åt inte mer än kanske hälften av vällingen, och förut var jag inne och erbjöd igen, men hon ville inte ha.
Hoppas det beror på tänderna, så det inte är allergi eller nåt annat. Så synd om henne när hon mår sådär, och så är det ju lite jobbigt med en gnällig dotter. Hur som helst så hoppas jag i alla fall att det går åt rätt håll snart, och att hon kan sova inatt. Det behöver både hon och jag.

Imorgon hade jag tänkt att gå till Droppen för sista gången innan sommaruppehållet. Eftersom Enya inte lekt med några andra barn i helgen så känns det inte mer än rätt att hon också får umgås lite, med barn i hennes ålder. Kan ju inte vara kul att bara umgås med vuxna hela tiden.

Sen på kvällen kommer Anna och Martin hit. Det ska bli så trevligt!
De är verkligen toppenmänniskor och jag tycker så mycket om dem.
Jag ska försöka mig på att göra en tacopaj och bjuda på, så jag håller tummarna för att den blir ätbar. Man vet aldrig när jag lagat nåt ;)


Nu ikväll har jag gjort mig iordning lite fruktsallad med glass som jag tänkt avnjuta tillsammans med en bra film. Vilken film det blir vet jag inte än, men ska gå och välja nu..






By the way, falska människor är det värsta jag vet. Fy fan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ses om några timmar vännen,det ska bli så kul att ses igen :-).



Puss

2008-06-09 @ 10:13:49
URL: http://annot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0