Det kommer bli bra!

Nu har vi varit på dagis och hälsat på.
Det här kommer bli jättebra för Enya, hon verkade trivas redan nu.
Jättesnäll inskolningsfröken har hon fått och den andra fröken vi träffade verkade bra med.
Självklart hamnade Enya på den avdelningen där "Greta" jobbar, hon som jag jobbat ihop med. Jag tyckte inte alls om henne då, men jag hoppas hon är en bra fröken. Nu är det ju Enya som ska tycka om henne, inte jag :)

Det kommer inte bli några som helst bekymmer känner jag på mig. Enya knallade runt där inne och kollade på barnen och alla leksaker. Hon fick sitta i frökens knä och dom lekte även lite tillsammans. Hon tittade inte ens åt mitt håll ;)
Men det känns bara bra, får hoppas hon är sån när hon väl börjat också.
Kan tänka mig att besöken på Droppen hjälpt till :)

Hon kommer gå 9-14, tisdag till torsdag varje vecka. Långhelg med andra ord ;)
Jag är jättenöjd med det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir ju kalas :)

Vad roligt för er.

Puss

2008-06-19 @ 12:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0