Visst finns mirakel

Ibland blir jag lite full i skratt över mig själv, för shit vad jag svamlar ;)
Men jag tror det är så att jag skriver saker precis som det känns för stunden, istället för att vänta ett tag och känna efter. Men men, ibland är ju det bra det med :)

Solen kom fram idag till slut, men vi har ändå inte hittat på så mycket. Enya fick springa i sin Crocosplash, men det blev tyvärr mest stillastående på en meters avstånd för det var ju läskigt med skvättande vatten ;)
Istället badade hon i sin lilla pool i säkert två timmar, och under tiden passade jag på att sola lite. Sköööönt!



Nu har vi nyss ätit mellis, eller i alla fall jag, Enya var tydligen inte så sugen. Nu sover hon för andra gången idag, och jag passar på att skriva lite.

Jo, förresten. Ibland kan man tro på mirakel!
Jerry och jag har varit så osams om Enyas bilbarnstol (jag får inte låna den)
men nu har hans morsa köpt en begagnad åt oss (eller till Enya markerade hon noggrant).
Himla skönt att slippa dra in Jerry varje gång vi vill hitta på nåt, och förhoppningsvis kan skrutt och jag komma iväg på lite roliga saker tillsammans :)
Jättetacksam är jag i alla fall!


Nästa tisdag är det fest. Vet inte riktigt var, eller med vilka, men fest blir det i alla fall :) Lite synd när det är jobbardagar för vissa, så de inte kan vara med.
Men det blir spännande att se vilka som dyker upp! Jag ska nog ta det lite lugnt då, jag har ju inte så mkt dricka kvar.
Jag sparar mig till grisfesten, hehe :)

Och se! Jag längtar faktiskt visst, på både gott och ont. Det goda är att jag vet att det är skitskoj där, och det onda är att jag inte riktigt vet vad som kommer hända. Det är ovissheten som är värst, men oavsett hoppas jag att det blir en lika bra kväll som senaste festen! ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kul för Enya med pool! :) Se hur det blir på tisdag, när vi kommer hem o så!!

Kram

2008-07-31 @ 23:08:42
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Ja, hon gillar sin lilla pool :)



Mm, men vi hoppas såklart att ni är pigga när ni kommer hem, så ni kan kika förbi i alla fall ;)

Kram

2008-08-02 @ 09:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0