Varför är jag såhär?

Lördagen bjöd på en himla trevlig fest, vilken utspelade sig både i Härna och i Berg.

Men vet ni vad?
För första gången i mitt liv har jag ingen som helst aning om vad jag ska skriva. Jag hittar liksom inte orden. Vad är det för fel på mig?

Jag skulle skrivit igår, men då blev det inte av, jag ville ha lite fler bilder av folk. Men efter jag fått bilderna så visste jag fortfarande inte hur jag skulle formulera mig.

Jag vill ju skriva om vad vi gjorde, hur kul vi hade osv, men det går inte!

Igår kväll mådde jag skit, ärligt talat. Jag mådde jättebra hela dagen, men helt plötsligt vände det och jag kände mig helkonstig när vi skulle gå till Lollo & Benny för att hämta Jennys SingStar. Varför vet jag inte... eller jo, kanske jag gör, innerst inne. Jag blir fan galen av alla mina funderingar...

Men vad fan, bäst att bara gå vidare och strunta i det som var. Right?

Blää, jag vet varken ut eller in! Bäst jag slutar nu..



Vill ni läsa lite om kvällen från en annan persons synvinkel, kan ni besöka http://vitloksflikkan.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var bara lite skrivkramp, eller hur? :) Det gick ju över! ;)

Kram

2008-07-21 @ 19:50:03
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0