Att lite vatten kan göra så mycket

Jag klev precis ur ett långt härligt bad. Gud vad det var avslappnande!
Nästan lite som terapi att ligga där och rensa sina tankar. Tankar som jag inte riktigt visste fanns, men som ändå legat långt in och gnagt, och gnagt. Det påverkar ens humör mer än man tror, de där bortskuffade känslorna.

Har tänkt på precis allt mellan himmel och jord nu ikväll. Saker som hänt för längesen, saker i nutid och även framtiden. Även om jag inte vet vad som händer framåt i tiden kan jag inte låta bli att fundera.
Jag borde kanske ta ett långt bad varje kväll, för det känns helt okej nu efteråt - trots att jag haft en relativt dålig dag.


Dagen började i alla fall med att Enya vaknade kl 7 idag igen. Måttligt road kan jag säga att jag var då, men ändå skönt att jag fått sova hela natten.
Sen som varje morgon tittade jag på mitt nya favoritprogram "Desire". Skitbra som vanligt, men vad säger de då? Jo, att det var sista avsnittet! I alla fall för säsongen, men vem vet när det kommer tillbaka?
Alla mina favoritprogram bara försvinner :(

Aja, när jag deppat lite över det så gick vi ut en sväng. Jenny kom och gjorde oss sällskap till det blev dags att gå in för att luncha. Sen under tiden Enya sov blev vädret finare, så på eftermiddagen var vi på baksidan och lekte och jag passade på att sola lite.

Sen kom Jerry, det var ju hans dag idag. Vi blev rejält osams och jag skäms, för vi bråkade både inför Enya och grannarna. Jättedumt, men jag behövde få ut mina aggressioner och det fick jag kan jag säga!
Det är så jäkla synd att det är såhär, för jag vill verkligen inte det. Enya förtjänar inte det, och ärligt talat så trodde jag aldrig att han och jag kunde bli så osams om saker och ting. 
Men jag hoppas verkligen allt blir bättre sen när han flyttat, som han säger att det ska bli. 
Men fasen om han ljuger igen, då blir jag inte glad!

Hur som helst, han stannade till Enya somnat och han var faktiskt snäll och handlade lite åt mig innan han åkte hem. 
Så lite hjärta har han i alla fall kvar.
Sen efter han åkt så satte jag mig vid msn och har pratat skit med några människor. Trevligt med msn måste jag säga!

Nu ska jag bara prata "klart", sen blir det faktiskt sängen. Är rätt trött.

Hörs imorgon. 
Puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0