Tisdag

Idag har Enya och jag varit hos min pappa igen. Min bror och hans barn var nämligen och firade honom idag istället, så jag tyckte det kunde vara roligt för Enya att träffa sina kusiner.
Andreas var snäll och hämtade oss, för jag hade verkligen ingen lust att gå i regnet. Sen blev vi bjudna på mat och barnen har lekt massor.
Mysiga ungar hela bunten det där, och Viktor har nyligen lärt sig gå. Gulligt :)
Jag fick även mata honom, vilket faktiskt var svårare än att mata Enya, men jag fick ner en halv skål efter lite trixande!

Nu har vi varit hemma en stund och Enya sover.
Hon vaknade redan kl 7 imorse, och somnade om igen kl 9.30 och sov i 45 min.
Hon mår väl inte jättebra kanske, är lite varm och gnällig, eller så berodde det helt enkelt på att hon inte är van att gå upp så tidigt. Vem vet?
Känns även på mig att jag inte är van. Är skittrött!
Sen kan ju vädret spela in en del, man blir ju automatiskt mycket tröttare när det är trist ute, men det känns som sagt att jag gått upp tidigt ;)


Nej, nu ska jag gå.. Väntar på att Karro ska komma och lämna en leksak Enya glömde i mammas bil. Får se om de stannar en stund eller om hon bara säger hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0