Sol och bad!

Idag har jag och Enya varit iväg och badat i Varamon tillsammans med Lena och Maja. Det var jättesnällt av henne att fråga om vi ville hänga på, för vi kan ju inte ta oss någonstans själva tyvärr.

Jag som aldrig varit i Varamon tyckte det var jättetrevligt, och Enya tyckte också det var jättekul. Plaskade som sjutton och ville inte alls gå upp ur vattnet!
Sen även om barnen inte leker så mycket tillsammans, är det alltid kul att ha en kompis med sig, så även för mig.

Jag badade såklart inte, men passade på att sola lite i alla fall, när jag stod där i vattnet och kollade på när de små lekte. Hoppas jag blivit liiiite brun i alla fall ;)


enya och maja var i full fart redan från början


skvätta vatten i ansiktet på sig själv var sååå kul ;)


enda gången enya satt still :)

När vi kommit hem hann jag bara hänga upp badgrejerna, så ringde pappa på dörren. Så Enya busade lite med honom innan det blev läggdags.
Nu sover hon gott i sin säng och jag borde faktiskt göra detsamma.
Ikväll har jag bestämt att jag inte ska sitta uppe halva natten igen, för jag har varit såå seg idag.

Men å andra sidan, det får det vara värt ibland, när man tittar på fina bilder och drömmer sig bort ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Skönt och sola och bada lite! ;)

2008-07-28 @ 23:39:57
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0