Sista dagen i juli

Imorse vaknade jag klockan 6. Det är verkligen bevis på att jag är "a total mess"! Usch. Jag gillar det inte alls.
Men vad sjutton ska jag göra? Glömma, jag vet... Det är så svårt, men jag vet att jag måste. Jag tror och hoppas alldeles för mycket, och det är inte bra för mig. Jag skadar mig själv genom att göra så..
Men nu är det fasen slut med det!

Måste hitta styrkan inom mig igen, jag bara måste...


För övrigt så är det jättetrist väder ute idag. Mulet och suget att gå ut finns inte alls just nu, men jag hoppas det kommer.
Som vanligt så är jag jättesugen på att göra saker, men vi får se vad dagen bjuder på helt enkelt..

Ha det bra alla,
förresten,
jag saknar era kommentarer!

Kommentarer
Postat av: jessica

Klockan 6? Då hade jag jobbat i 3 timmar redan. Helt stört.

Nu ska jag åka och köpa en ny kamera. Eos 40d blir det. Varit sugen på den länge och nu är det dags. Ihh!! kram

2008-07-31 @ 12:04:51
Postat av: Evelina svarar

åh, säg till mig sen om den är bra! är oxå grymt sugen på en ny kamera :) kram

2008-07-31 @ 15:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0