Sen fredag, tidig lördag

Igår efter Enya åkt iväg åkte Jenny och jag till stan. Den här gången kunde jag faktiskt bestämma mig över vilka köksluckor jag ville ha, så nu är det bara att vänta på att semestern ska sluta så de kan komma och mäta. Efter det tar det sedan upp till 8 veckor innan luckorna levereras. Men det gör inget, tror det blir riktigt fint i mitt kök sen!

När vi varit på Smarta Hem åkte vi till Ikano, köpte en tröja till Enya och tittade runt på en massa annat. Käkade på Donken och sen blev det IKEA där jag köpte nya skedar.
Sen bar det av mot Maxi, där flera hundralappar försvann. Trist, men nåt måste jag ju äta.
Vi kom inte därifrån förrän 21.30, och på hemvägen stannade vi till hos pappa för att hämta lite glas. Visste inte direkt var de låg i mina lådor, så vi gick igenom ett par och hittade lite fler glas jag tog med mig hem. Bra att ha om man har fest om inte annat :P

Väl hemma packade vi in våra varor, jag hos mig och sen åkte vi till Jenny och packade upp hennes. Hon plockade ner sin externa hårddisk och sen gick vi till mig igen, där vi satt och fixade lite med bilder.
Hon vill ha en tavla med sina syskonbarn (typ en sån jag gjorde på Enya) så vi kollade vilka bilder som skulle passa. Men vi kom inte direkt fram till något, så hon ska skaffa fler bilder att välja på. Men det blir säkert jättefint när det är färdigt, för min är ju kanonsnygg om jag får säga det själv :)

Det blev en sen fredagkväll innan jag kom i säng, eller tidig lördagmorgon kanske man säger? Aja, klockan var nog halv 4 iaf, och sen sov jag till 10.30. Najs!
Nu håller jag på och tvättar lite, och ska alldeles strax vika tvätt och diska. Sen vid kl 12 kommer Jenny igen och ska tvätta hon också, fast i källaren. Det är så dumt att hon måste gå till mitt hus för att tvätta - de har ingen tvättstuga i hennes. Men med två tvättider så går det ju fort :)

Ikväll ska vi faktiskt göra något som jag inte gjort på evigheter. Gå på bio!
Jag tänkte att jag skulle unna mig något, och att se Mamma Mia blev en bra lösning. Hoppas bara den är bra!

Nej, nu ska jag fixa lite här hemma..
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0