Party!

Igår var det lördag, och då åkte Enya till Jerry. Jag skulle där efter till stan med Jenny, men jag mådde inte så jättebra. Längesen jag var ifrån Enya ju.
Men vi åkte till stan ändå, och jag mådde bättre när jag hade lite annat att tänka på.
Vi åkte till Smarta Hem för att kolla på nya köksluckor, men jag kunde inte bestämma vilka jag ville ha så vi åkte därifrån igen. Vidare till Gina och sen till Maxi för att köpa groggvirke. Just det, fest skulle det bli på kvällen!
Men vet ni vad? Sockerdricka finns ingenstans, tillverkas inte det längre??

Kom hem och värmde min matlåda, sen var det bara att sätta fart. Hade ju lite som skulle göras innan kvällen.
Började med att diska och plocka iordning, sen blev det storstädning med damma, dammsuga och torka golven. Där emellan körde jag två maskiner tvätt och hängde den. Efter det var jag helt slut och det skulle bli så skönt med en dusch!
Hade precis klivit ur duschen så ringde Jenny och sa att de var på väg - shit, bäst att skynda mig!
Men jag hade rätt gott om tid, och jag var nästan helt klar när de väl kom.

Det var såhär. Jag, Jenny, Ankan, Louise och Benny skulle käkat filéfrossa på Kanalkrogen igår, men jag hade inga pengar så jag fick stanna hemma. Men jag tyckte vi kunde hitta på något efteråt, och då sa de att de kunde komma hit och så blev det ju..

De hade köpt med sig lite snacks och både vin och grogg fixades och så var det igång.
Min första fest hemma hos mig, vilket jag var lite nervös för (men varför???) och det var himla trevligt!
Jag och Lollo blev visst mest på lyset (mest Lollo - tack Benny ;P), vilket jag inte riktigt hade räknat med. Men jag åt rätt tidigt, så det var väl kontentan av det antar jag.
Kul hade jag i alla fall, och jag hoppas de andra hade det med!
Kom i säng runt 4 och sov till 13.15 idag, så skööönt! Inte mår jag dåligt heller ;)



benny visar sitt rätta jag? ;P

gottegris!

snygga rumpor ;P

kaffe-grej... galiano, heter det så?

ingen fest utan hångel ;)

ankan och benny softar

den berömda fylletungan kommer alltid fram ;)



man måste göra snygg entré, right? ;P

fader abraham..

fader abraham..


snygg dans.. jag kunde verkligen inte sluta garva :)



Nästa fest är planerad till den 19 juli, men då hamnar vi hos Lollo och Benny. Hoppas på fint väder, för vi ska även ner till Berg och lyssna på Hellström/Uggla! Lite picknick och sådär - najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0