Pappa fyller år

Idag har det banne mig nästan regnat hela dagen.
Men under uppehållet på förmiddagen så knallade jag och Enya till min pappa för att fira honom på hans födelsedag. Han fyller nämligen 65 idag!
Vi hade inte köpt mycket - några lotter - men han vann tyvärr ingenting. Han blev nog mest glad över att vi kom dit!

Min faster och hennes man kom också dit för att äta lunch. De äter alltid sill och potatis på hans födelsedag, hehe.
Eftersom jag inte äter varken sill eller färskpotatis så fick jag stå över lunchen, men det var ändå dags för Enya att äta.
Jag hade med en burk spagetti, men den ville hon inte alls ha! Det slutade med att hon i alla fall åt en halv potatis ihopgeggat med gräddfil och sillspad. Mums?! :P




Efter Enya sovit middag och gästerna åkt hem så följde pappa med oss hem och åt äppelpaj och vaniljsås. DET var mums däremot :)
Sen fixade pappa upp min tavla i hallen. Det blev jättebra. Är himla nöjd!
Vad tycker ni, är den inte fin? :)





Kommentarer
Postat av: Anna

Tavlan är superfin :)

Puss

2008-07-07 @ 20:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0