Oops, I did it again

Jaha, då satt jag här igen, vilket jag inte borde göra. Men vad sjutton, när ska jag annars ha tid? :)
Det är nu på kvällen jag fungerar som bäst, och just nu lyssnar jag på en massa bra musik. Såå mysigt!
För vad vore livet utan musik? Ganska trist, don't you agree?
Ja, just det!

Ni som känner mig vet att jag lätt fastnar, och måste höra mina favoritlåtar både en, två och tre gånger innan jag kan stänga av ;P Men så är det.. haha!

Nej, nu borde jag verkligen lägga mig, för imorgon är en ny dag och den ska jag tillbringa med min lilla älskling innan hon åker till Jerry igen på fredag.
Har bestämt att jag ska ägna hela dagen åt henne imorgon, laga god mat och allt ;P Bara för att det är.. torsdag ;)

Jaha, favvolåten ett par gånger till nu då, sen sängen :)

Hörs imorgon igen
(passar på när Enya sover middag ;) )

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon!!:)

2008-07-24 @ 06:11:34
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Linn

Kolla gärna in blogg och lämna en kommentar :)

2008-07-24 @ 12:07:54
URL: http://www.livetsomlinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0