Omfokusering

Efter att ha fått många kloka råd och tolkningar av två vänner nu så känns det bättre! Tack!

Ibland har jag en förmåga att köra fast i samma spår, men det gäller att omfokusera - att blogga om annat. Kan jag inte skriva om festen, får jag skriva om annat kul!

Idag kommer min skrutt hem och fast det har varit skönt att ha några dagar för mig själv, så ser jag fram emot att få hem henne. Jag får lite annat att tänka på, inte bara mig själv och mina känslor.
Hon är ju det viktigaste i mitt liv, och jag älskar henne över allt annat!

Fast hon tycker det är jobbigt att skiljas från sin pappa så hoppas jag vi kommer få en mysig kväll tillsammans!
Ska bara hinna städa lite innan, men när jag väl får arslet ur vagnen så brukar det gå snabbt :)

Imorgon kommer Anna och Martin till oss. Ska bli himla trevligt! Vi blir bjudna på lasagne och vi ska fixa lite sallad. Måste ut till affären idag alltså, för jag har inget hemma. Får ta med mig skrutt sen när hon kommit hem, alltid roligare att göra saker tillsammans med någon :)

Nej, men vad duktig jag var nu. Det blev ett inlägg after all :) Hurra för mig!

Kommentarer
Postat av: Lena

Sådär ja =)

2008-07-21 @ 13:16:06
Postat av: Anna och Martin

Vi ses imorgon vännen!

Det ska bli såå roligt att umgås lite och snacka lite skit ;)...



Pusshej så länge

2008-07-21 @ 13:45:57
Postat av: Lollo

Precis, jag skrev ju om festen, då behöver ju inte du! ;)

Kram

2008-07-21 @ 19:51:30
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Marina

hej :P bra gjort! ja det var trevligt i lördags! hade..kram

2008-07-21 @ 22:06:20
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0