Nei, så tjukk du har blitt

Ja, jag har verkligen det. Okej, inte jätte - men tillräckligt!
Jag trivs inte alls med mig själv för tillfället och det känns som jag bara blir större och större.
Var faktiskt duktig en månad ungefär, och åt inte alls chips eller något annat onyttigt. Sen syndade jag en gång, vilket jag inte alls skulle gjort, för sen var jag fast igen.

Jag vill ju inte se ut som jag gör, men HUR fixar man träningen när man är hemma själv med ett barn? Jag vill helst inte träna hemma, utan på gym. Gärna aerobics, för det är så jäkla kul!
Vet ju att jag kan köra situps osv när Enya somnat, men det är inget kul. Jag vill ha hög musik när jag tränar, och helst andra människor runt om mig.
Så hur ska det här gå?

Tips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

får köpa nintendo wii å använda dig av wii fit hemma framför tvn

2008-07-12 @ 11:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0