Mamma ställde en fråga härom dagen

"Om det vore möjligt för dig att flytta tillbaka till gamla lägenheten, skulle du göra det?"

Ska jag vara helt ärlig?
Nej, jag skulle faktiskt inte det. Och jag vet varför.

Jag saknar det som var när jag bodde där (som fan), men det finns inte längre. Ingenting är som förr.
Jag hör inte dit, eller vad jag ska säga.
När Enya och jag var på gamla gården senast så kände jag mig så malplacerad. Som femte hjulet ungefär, och det är ingen rolig känsla.

Jag vet att jag inte skulle trivas där längre. Och jag skulle aldrig kunna flytta dit bara för Enyas skull heller, hur mycket jag än vill att hon ska ha det bra.
Visst, jag trivs väl inte till hundra procent här heller, men här slipper jag i alla fall känna mig utanför.

Men helst av allt skulle jag vilja att allt vore som förra sommaren och i vintras.
Då mådde jag bra, tack vare ni underbara. Nu mår jag däremot inte alls bra, inte utan...

Usch! Vi saknar er så jävla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0