Livsglädjen försvann på ett ögonblick!

Idag fick jag ur Jerry att han ska flytta, antingen till 1 oktober eller till 1 november. Inte nog med att han inte lät mig bo kvar i gamla lägenheten, utan nu ska han bo 5-10 minuters gångväg från hans föräldrar - så smidigt då!!

Sen en annan sak - Enya har en styvmorsa!
De har bara varit tillsammans en dryg månad, funkar tydligen jättebra med hans päron och i helgen nu ska hon träffa Enya.. Vadå bråttom!? Han som alltid sa att han aldrig skulle ha nån mer efter mig, bullshit! I hate to say "I told you so"..

Jag mår fan skit just nu!
Inte över att han träffat nån ny, för det bryr jag mig inte om, men utan att hon kommer finnas i Enyas liv.
Jag är bara så jävla rädd över att Enya kommer ha det så bra där ute, och inte vilja komma hem till mig nåt mer :( 

Usch, jag klarar verkligen inte det här.. Har ringt mamma typ 78 ggr, men hon svarar inte.. :(
Det är nog dags att prata med en kurator snart, för jag vill verkligen inte att det ska gå så långt att jag blir en fara för mig själv :(



Kommentarer
Postat av: Anna

Du är världens bästa mamma.Låt igen trycka ner dig..

Puss

2008-07-25 @ 18:29:38
Postat av: Torbjörn

Jag tror du är världsbäst att vara Enyas mamma.

Stå på dig och ta ingen skit.

bamsekram

2008-07-25 @ 20:58:53
Postat av: Lena

Ingen annan är Enyas mamma än du! Så småningom kommer Enya få en styvpappa med.. och gissa hur bra han kommer vara! ;) Snart mår du bättre.. glöm inte det...

2008-07-25 @ 22:34:54
Postat av: Lollo

Du kommer alltid att vara Enyas mamma ovasätt att jerry träffat någon. Du kommer o klara av de du är stark i dig själv. Så småning om kanske du hittar en o då får ju Enya en extra pappa =) Ja hoppas de går bra för dig kommer alltid att finnas här för dig Många kramar

2008-07-25 @ 23:50:36
Postat av: Evelina svarar

Tack så jättemycket för alla fina ord! ♥

2008-07-26 @ 00:03:30
Postat av: Anna

Söt profilbild på dig och Enya :)

2008-07-26 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0