Kom på en sak..

..som jag bara måste nämna.

Där Jenny har sitt garage håller de på att bygga hus/lägenheter, och när vi var på väg dit så hörde vi någon som visslade. Vi tittade bort mot en balkong där det stod en ung (ja, i min ålder kanske) kille, och hans jobbarkompisar var väl inne för vi hörde hur de sa något åt killen. Jag vinkade i alla fall, och han vinkade lite försiktigt tillbaka, och då började hans kompisar skratta, haha!
Grejen var att han såg SÅ snygg ut! I alla fall på långt håll, men eftersom jag är närsynt såg jag ju inte så bra, haha!
Men att bli visslad åt var riktigt roligt, även om han såg ut som skit :P
Det kommer jag leva på i flera veckor nu :)

Man kanske skulle ta en sväng dit bort idag med? Jenny sa att de jobbar helgen också.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0